Pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru retur:

  1. Se va trimite un Email catre hello@nordshop.ro, in care sa fie specificat motivul returului , contul unde se va face restituirea, cat si numarul comenzii.
  2. Cererea catre serviciul de curierat se va face de catre noi sau dumneavoastra, cu mentiunea ca costul transportului retur, va fi suportat de catre client.
  3. Restituirea sumei se fa face in decurs de 1-2 zile luratoare dupa receptionarea coletului de catre noi.

Conform legislatiei in vigoare, in decurs de 14 de zile de la intrarea in posesie a produsului, aveti posibilitatea de a-l returna fara nici o justificare.

Produsele pot fi returnate de preferat prin intermediul unui serviciu de curierat si trebuie însotite de factura de achizitie.

Produsele returnate trebuie insotite de toate accesoriile primite.

Produsele realizate pe comanda dupa specificatiile cumparatorului, NU POT fi returnate / schimbate cu alt produs.

Conform legislatiei in vigoare privind comertul electronic, nu se pot returna: produsele comandate în mod expres (la comanda, produs personalizat dupa marimile clientului), combinatii de culori atipice, alte materiale sau alte personalizari cerute de catre cumparator) la cererea cumpărătorului sau care nu faceau parte din stoc la momentul comenzii produsele care in descrierea produsului este mentionat nu poate fi returnat.

Produsele nu vor putea fi returnate/inlocuite in urmatoarele cazuri:

a) prezinta semne de folosire, uzura, spalare;

b) lipsa accesorii;

c) au fost deteriorate;

d) nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;

e) produsele au fost executate dupa specificatiile consumatorului sau in cazul unor produse

distinct personalizate.

Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situatia unor abuzuri (retururi repetate),

nu ne-ati informat asupra returului. Ne rezervăm dreptul de a pune ban pe IP-ul clientilor care

au facut comenzi online pe care le-au refuzat fără justificare.

 Plasarea unei comenzi si refuzul nejustificat de a ridica comanda constituie infractiune conform

articolului 215 din Codul Penal, iar vânzătorul îsi rezervă dreptul de a actiona în instantă

cumpărătorul până la recuperarea prejudiciului creat.

Drepturile de returnare nu se acordă produselor speciale dacă acestea au fost fabricate sau modificate conform comenzilor specifice ale cumpărătorului.  Veți fi responsabil pentru costurile legate de returnarea produselor.

 

ATENTIE! Culorile in realitate pot diferi fata de fotografii deoarece ecranul dispozitivului de pe care sunt vizualizate nu poate reda perfect nuantele precum le percepe ochiul uman, iar loturile de piele primite de la distribuitor, variaza in functie de prelucrarea pielii.

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.